04.11.2011

The day after...!

Karlotte hadde på seg nydelig nytt smykke og øredobber fine Svigerinne hadde laget!! 
Dagen etter det FINE bloggtreffet hos HVIIT har Karlotte møtt så mange fine mennesker! Merkelig konsept å treffe noen som man har sett mye av huset til, hørt om ting som skjer i huset og gledet seg med når ting har blitt laget, kaker er blitt bakt og ting er blitt feiret, og ikke minst delt gode idèer med!! Det morsomme var at de alle sammen var MINST like kjekke å møte "in real life"! Etter å ha fått et ansikt å putte på de fine bloggene tror jeg det kommer til å bli enda morsommere å følge de.
Flott bloggtreff fortjener minst en liten hyggelig oppmerksomhet til de supre jentene, Linda, Cecilie og Nina som hadde  laget i stand det hele! Måtte selvfølgelig lage en liten kreativ vri på det;-) 
The Goodiebag!! Skal blogge litt mer om den senere;-) 
Karlotte reiste hjem med en pose full av Tine K karmikk - i sort, of course! for ikke å glemme en stor og tung Goodiebag- full av god saker! Den posen har ikke Karlotte helt fått tittet igjennom og tatt bilder av enda. Isteden kommer enoen bilder av små forberedelser før treffet og selvfølgelig av den FINESTE keramikken som ble handlet!



Ønsker deg som er innom en fin helg, og velkommen så masse til dere nye følgere!! Koselig at dere vil følge denne smågale frøkena og alle de minst like gale prosjektene som finner sted i Landhandleriet;-)

Klem fra Karlotte

11 kommentarer:

  1. Takk for i går! Var veldig hyggelig altså, og så morro!

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Superkoselig var det jammen meg ja!! Og enda godt keramikken overlevde en tur i konetraktor'n! Sees snart igjen!!!

    SvarSlett
  3. fin kveld og finfin keramikk :) takk for i går! ha en strålende helg!

    SvarSlett
  4. Tkk for i går...ble så overveldt av alle mennesker og all den gode stemningen at jeg ikke fikk hilst på deg...! :(
    Håper å få treffe deg en annen gang:) Vi bor jo i nærheten også;)

    Tine K ble med meg hjem også...for noen vidundelige skatter sier jeg bare! Love Tine K!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Takk for igår! Det var så koselig å treffe deg! En sprudlende dame! Hadde det kjempekoselig, men tiden gikk så fort og man fikk ikke snakket med alle sammen. Handleposene dine ble fulle så jeg, hehe, masse fint fra Tine K!

    Ønsker deg en fantastisk flott helg søte deg! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Takk for i går. Var kjempe hyggelig å hilse på deg. :0)
    Kvelden gikk dessverre så altfor fort. Skulle gjerne ha skravla ennå lengre også jeg. Hehe...
    Bra du fikk med deg keramikken din hjem like hel. Jeg bar mine poser som noen små babyer på armen på vei til toget.
    Må si jeg ble bra misunnelig på den keramikken din altså. Slik fikk jeg lyst på og. ;0)

    Strålende fredag og helg til deg.
    klem Jane

    P.S: Har du noen spørsmål ang photoshop, får du bare hoie ut ;0)

    SvarSlett
  7. Fineste TineK-produktene du har kjøpt deg...!! :D

    God helg! Klem fra Silje.

    SvarSlett
  8. Hei Karlotte :)
    Kom over bloggen din her og tenkte jeg skulle
    legge igjen noen ord ღ La meg også til som
    følger her hos deg... Kjempespennende hjem du
    har og mange varierte innlegg og fin bilder :)
    Elsker TineK sin keramikk, ønsker meg noen av
    disse ja ;) Ha en fin helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  9. hei hei.. tusen tskk for sist, det er så herlig å treffe menneskene bak bloggen, blir nok ikke det siste treffet jeg går på! *S*

    Selvsagt blir jeg med hvis anette handler spisestue...det er jo bare en drøm bli virkelig å se hjemmet ditt "live" altså!!

    Her har vi allerede kost oss med sjokolade fra tineK skålene ja..vakkert!

    Klem

    SvarSlett
  10. Åååå - Karlotte! Eg og vil ha :D Sååå fine ting du har snopa deg. Veit du - eg trur at me hadde hatt det heilt kanon med eit treff og nokre flasker vin, hadde nok ledd på meg nokre år då ja ;) Og Landhandleriet kunne eg meget godt tenkt meg å sett live, that's for sure. Blir så glad kvar gong eg ser ei helsing frå deg, du har så herlig glimt i auga!

    Gleder meg til å sjå kva du har fått i goodiebagen :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  11. Så koselig! :)))) Håper jeg får blitt med på treff en gang ;)

    Ha en flott søndag! ♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)