29.11.2011

BLOG LOVING!


Noen ganger blir Karlotte rett og slett litt overveldet. Nå var den noen fantastisk fine kommentarer som vippet denne frøkenen litt av pinnen. For hvor deilig er det ikke etter å ha hatt en først pedagogisk, litt mindre pedagogisk og til slutt ikke pedagogisk diskusjon i det hele tatt med sin meget bestemte 3 åring som ikke ser poenget med å ha på seg strømpebukse i slutten av november, å sjekke mailen sin og finne slike
GODE,FINE OG KOSELIGE 
tilbakemeldinger og kommentarer på noe så enkelt og kall det gjerne overfladisk som et blogginnlegg?

Kjente jeg ble varm inni hjerte mitt jeg.
(Hmmm, mon tro om Karlotte er litt spesiellt emosjonell i dag , men skitt au!)

Så til ære for alle dere som tar dere tid til å stikke innom og ikke minst til dere som legger igjen slike vakre spor etter dere (dere vet hvem dere er!) TUSEN TAKK!

Noen av dere har jeg vært så heldig å få møte "live" (og dere var akkurat så hyggelig, om ikke mer som jeg hadde trodd!) Andre skal jeg få møtt en gang, slik er det bare (eller hva ELI?!)

Degens bilder er motiv av LOVE jeg fant i Landhandleriet denne morgenen. Synes det var passende til dagens innlegg!

Fin tirsdag ønskes, klem fra Karlotte.

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og koselig innlegg;)
    Finnes ikke bedre enn herlige kommentarer på bloggen ♥ Det er en fryd og åpne mailen;)

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. For et utrolig koselig innlegg :)
    Alle kommentarer og tilbakemeldinger blir alltid satt stor pris på, og jeg synes også det er en fryd å kommentere på f.eks en sånn koselig blogg som din. Alltid koselig og gøy å titte innom deg. Masse flotte bilder, herlig inspirasjon og morsom lesning. En fryd ♥
    Var jo så heldig å møte deg på førjulstreffet hos hviit, og du er jo bare en super herlig person. Så hyggelig, lett å snakke med og kjempe koselig, rett og slett :)

    Ønsker deg en finfin dag videre.
    klem Jane

    SvarSlett
  3. Kjempekoselige bilder :)
    LOVE is a good thing <3

    SvarSlett
  4. Koselig innlegg;)
    Alltid en sann fryd å få koselige tilbakemeldinger på innleggene sine - det varmer, hver gang! Kjenner ofte at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal uttrykke meg for å vise hvor glad jeg blir...:)

    Kos deg masse med kvelden!
    KLEM

    SvarSlett
  5. Ja er det ikke herlig!? Bloggingen er mitt fristed, hvor alt er bare fint og godt!
    Du har jo verdens vakreste hjem da, så jeg synes du får melde deg på til neste år!?

    Jeg sliter litt med både 5 og 9 åringen min om dagen, lurer på hvem som har tatt over kroppene deres..*S*

    I dag har jeg kjøpt et "nytt" bord på Bolina sin nettbutikk, gleder meg til å hente det til lørdag!! Det er visst mellom 80-100år gamelt og fra kina!!

    Kos deg videre..
    klem

    SvarSlett
  6. Hah! Klart me skal møtast! "Dei" kan jo prøva å stoppa oss, kven no i alle dagar "dei" er :) Blogging er berre blitt tidenes påfyll for meg, eg ni-koser meg kvar einaste dag med å lesa gullfine innlegg - sjå nydelige heimar - bli kjent med herlige damer og alt dette finn eg her inne hos Karlotte! Eg som egentlig er tidenes lesehest, som elsker å sløve i sofaen og sjå tv er blitt hekta av bloggeland. Eit heilt nytt nettverk er oppdaga, og så oppdagar ein jo heilt nye sider av seg sjølv også, hehe, som ein ikkje visste var der. Som putomani...

    I morgon skal eg på bloggtreff til Martha og det blir både spennande og kjekt :) Gleder meg ein heile haug!

    Ha ein fin-fin tirsdag kveld!

    Klem <3

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)