21.09.2011

Organize this!!

Bloggbutikken til Karlotte har plutselig fått mange forespørsler og det har gått ut en del varer. I den forbindelse legger Karlotte ut noen større ting som jeg vet mange i "Bloglandia" liker stilen på om dagen!

Selger bl.a. dette lekre gamle arkivskapet, opprinnelig fra Frankriket i en nydelig grønnfarge.
Dette rommer MYE og kan f.eks være kult på et bad for en litt tøffere stil, eller i en gang, hobbyrom - mulighetene er uendelige;-)

Det vakreste gamle franske flueskapet. (sjenken under er også til salgs!)

Alle tingene på bildene ligger for salg på Karlottes Butikk. Ta en titt innom om det er noe DU kunne tenkt deg. Alt er originalt gamle saker, mye er fra Frankriket, Danmark og Nederland.

Tøff, justerbar krakk. 

Ellers har Lokfører`n og Karlote hatt skikkelig "ordne og fikse dag" i dag. I morges kom en hyggelig innstalatør og ordnet bredbånd - ENDELIG tar det ikke lenger 40 min å laste opp bilder:-) Mobilt bredbånd er OPPSKRYTT!!

Supersøt liten kiste, f.eks til et lite pikerom! 

Vi har fikset og hengt opp litt nye ting, lamper over spisebordet og en hylle på vaggen i tv stua. Kommer nok et innlegg eller to om dette snart:-) Kjente det var på tide å komme litt "videre" i huset nå. Tar litt tid å bo seg inn og finne ut hvordan man vil ha ting. Er så langt fornøyd med den nye hyllen, lampene er fortsatt litt uvant - så får vi se hvor lenge de får henge!

Gamelt kjøkkenbord med original maling. 


Ønsker dere alle en fin onsdag! Her skinner SOLA for øyeblikket (så får vi se hvor lenge den blir her denne gangen!) Klem fra Karlotte.

3 kommentarer:

  1. Åj, så spennende med lamper... Send meg gjerne et bilde på mobilen :)

    Håper formen din er noe bedre! J har sovet omtrent non stop siden 11, kun noen pauser hvor han skal ha mat... Vi får håpe han gjør dette i kveld/natt også! Og at han er litt mer oppegående når du eller vi kommer på besøk :)

    Hilse lokfører'n og kos deg så godt det lar seg gjøre!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg, Karlotte :) Så kjekt at det er god aktivitet i Karlottes Butikk, det er jo flotte ting du har så det er jo ikkje så rart.

    Eg var på mitt første bloggtreff i går, litt skummelt til å begynna med - men det gjekk fort over gitt. Det var ein gjeng med rause, flotte damer som møttes - berre kos!

    I morgon reiser eg til Stord og så vidare til Bergen på fredag for å få med meg Interiør- og Boligmessa i lag med tre venninner. Gleeeeder meg :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Hei igjen☺
    Går ut fra at det var skapet øverst du nevnte i bloggen min?!
    Hadde vært helt genialt å hatt i gangen til obevaring av luer, votter osv, men det blir dessverre for stort...

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)