09.07.2011

Oh my....

Jeg er forelsket , i en annen enn lokfører`n.
Hadde det vært mulig hadde jeg giftet meg med den....

Har nemlig oppdaget en ny kakeoppskrift som akkurat nå ligger på topp over hva denne frøkena drømmer om å putte i munnen! (ble det litt pronografisk? - ikke meningen!)

Karlotte liker å bake kaker - derav ble Karlotte Cafè & Lunsjbar åpnet i sin tid.

Dette vet nærmeste familie og venner . Karlotte var så heldig å få gave fra Svigerinne Kreativ her om dagen: The Hummingbird Bakery.



En utrolig lekker kakebok med mange cup cakes, kaker og muffinsoppskrifter.

Lokfører`n og Karlotte er egentlig litt på den sunne linjen om dagen og jeg skummet derfor kun lett igjennom boka. En oppskrift fanget imidlertid oppmerksomheten mer en de andre Hva sier man om:


Ostekake på en browniebunn med bringebærkrem??


Oppskriften ble testet ut. En fyldig brownisrøre med masse mørk sjokolade helles i en liten langpanne. OPPÅ denne heller man en deilig ostekakemasse og disse to stekes sammen i ovnen. Det hele toppes med en herlig bringebærkrem og masse friske bringebær!


Om du synes det hele høres ut som en merkelig kombo så kan jeg love deg at det er det ikke:-)

En deilig deilig kake som ser litt fancy ut når du får fram alle lagene, men som er ganske så grei å lage!



Bon apetit! 

1 kommentar:

  1. Ja takk! Den så jo helt nydelig ut. Du er ram på kakebaking, så bestiller den neste gang ;-) (....for det er jo helt normalt å legge inn bestilling, før man kommer plutselig på besøk?!)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)